آیا می توانم کلیه بیمار شکست دریافت لخته خون زمانی که دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم کلیه بیمار شکست دریافت لخته خون زمانی که دیالیز

آیا می توانم بیمار نارسایی کلیه دریافت لخته خون زمانی که دیالیز؟ با توجه به پژوهش افت ناگهانی فشار خون در حالی که تحت درمان با دیالیز باعث افزایش خطر لخته شدن خون در نقطه دسترسی عروقی (نقطه ای که رگ های خونی بیمار به دستگاه دیالیز متصل)، بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما باید توجه بالا به فشار خون خود را.

چگونه برای از بین بردن لخته خون ناشی از دیالیز؟

در واقع، به جز کاهش فشار خون برخی از عوامل دیگر نیز می تواند به لخته خون در دیالیز ترک وجود دارد، تا زمانی که شما انتخاب می کنید راه هایی برای حل آن شما نیاز به دانستن علل آن به وضوح، که برای از بین بردن آن مفید است. اگر شما هر گونه کمک در پیدا کردن علل نیاز، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

چه دیگر عوارض جانبی می تواند دیالیز را؟

مشخص شده است که دیالیز مفید است، اما برنامه های بلند مدت از آن را به یک سری از عوارض جانبی که شامل افت فشار خون، عفونت، کرامپهای عضلانی، خستگی، سردرد، تب، خارش پوست، تهوع، کم خونی، عدم تعادل الکترولیت، پریتونیت ایجاد ، فتق و بیماری های عفونی و غیره.

چگونه برای از بین بردن کسانی که عوارض جانبی ناشی از دیالیز؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی برای تسکین عوارض جانبی دیالیز، علاوه بر مفید است، همچنین می تواند بیمار نارسایی کلیه کمک به کلیه نسبتا آسیب دیده کاهش بار دیالیز، حتی از دریافت آن را به تدریج. بنابراین به عنوان یک بیمار به دیالیز شما می توانید کمک از این درمان به دنبال.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: